Afíliate a Comisións Obreiras

mércores 5 de decembro de 2018

CCOO é o sindicato que máis aumenta en votos e representación nas eleccións sindicais do ensino

• Gaña seis delegados e delegadas respecto aos comicios do 2014 e consolídase como segundo sindicato no sector

Comisións Obreiras (CCOO) é o sindicato que máis aumenta en votos e representación nas eleccións sindicais do ensino público non universitario. Respecto dos comicios de hai catro anos, CCOO gaña seis delegados e delegadas e sitúase en 28. Estes resultados consolídano como segundo sindicato no sector.

CCOO é o sindicato que máis aumentou en apoio

Por provincias, a Federación do Ensino de CCOO gaña con claridade na de Ourense, con oito delegados e delegadas e máis de setecentos votos. Na provincia da Coruña —onde os resultados a esta hora son provisionais— suma dous representantes máis, acadando nove; tres na de Pontevedra, co que agora ten oito; e un máis en Lugo, situándose en tres.

CCOO-Ensino quérelle agradecer á súa afiliación e ao conxunto de votantes o apoio depositado nestas eleccións, que «reforzan o noso modelo de sindicalismo útil e efectivo» que traballa para conseguir melloras para os docentes e loita por un ensino público e de calidade.

mércores 5 de decembro de 2018

O teu sindicato - Eleccións Sindicais - Actualidade