Conferencia de Xuventude de Galicia

#ÉoMomentoOrganízate (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para informar e concienciar a mocidade traballadora dos seus dereitos e dos aspectos máis relevantes do convenio de aplicación.

#ÉOMomentoParticipa (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para activar a mocidade traballadora e implicala nas dinámicas sindicais.

Primeiro de Maio do 2019: Primeiro as persoas

Neste 1.º de Maio, Día Internacional do Traballo, CCOO e UGT chamamos á mobilización das traballadoras e os traballadores para enchermos as rúas e conseguir que esta sexa unha xornada de reivindicación social e defensa dos dereitos da clase traballadora, para loitar contra a precariedade e as desigualdades instaladas na nosa sociedade, a favor do emprego de calidade, e para dicirlle ao Goberno que saia das urnas que aborde con urxencia a axenda social.

Tes bolsa ou tes traballo?

O Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia (CCOO) presentou en xaneiro de 2019 unha campaña para informar os bolseiros e bolseiras dos seus dereitos e frear situacións abusivas. «Tes bolsa ou tes traballo?» é o lema da iniciativa, dirixida aos preto de 34.000 mozos e mozas que actualmente fan algún tipo de prácticas na comunidade autónoma, con especial atención aos case 20.000 que realizan prácticas non laborais sen remuneración.