Afíliate a CCOO

Non ao despedimento por enfermar. Defende os teus dereitos

A sentenza do Tribunal Constitucional do pasado 16 de outubro, que permite o despedimento obxectivo por ausencias intermitentes, mesmo sendo xustificadas, xerou unha grande indignación e alarma social. O artigo do Estatuto dos Traballadores que o permite, o 52.d, existe desde 1980, pero foi coa redacción dada pola reforma laboral de 2012 cando se endureceu substancialmente a súa aplicación ao suprimir a referencia ao volume de falta de asistencia total do cadro de persoal no centro de traballo. Con isto individualizábase totalmente o cómputo que se ha considerar e culpabilizábase a persoa polo feito de exercer o dereito a unha recuperación efectiva no caso de enfermidades de orixe común, entre outros dereitos.

25N: Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres

CCOO E UGT REAFIRMAN A SÚA TOTAL CONDENA DAS VIOLENCIAS MACHISTAS

#ecoacciónCCOOGalicia

Para CCOO, o cambio climático é un «desafío global» con graves consecuencias de todo tipo, medioambientais, económicas, sociais e laborais. Cómpre avanzar nunha xestión dos recursos «eficiente e sostible», pero planificando o impacto no emprego e nas condicións laborais. Por esta razón, o sindicato esixirá que a transición enerxética sexa «socialmente xusta e planificada».

#ÉOMomentoParticipa (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para activar a mocidade traballadora e implicala nas dinámicas sindicais.

#ÉoMomentoOrganízate (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para informar e concienciar a mocidade traballadora dos seus dereitos e dos aspectos máis relevantes do convenio de aplicación.

Primeiro de Maio do 2019: Primeiro as persoas

Neste 1.º de Maio, Día Internacional do Traballo, CCOO e UGT chamamos á mobilización das traballadoras e os traballadores para enchermos as rúas e conseguir que esta sexa unha xornada de reivindicación social e defensa dos dereitos da clase traballadora, para loitar contra a precariedade e as desigualdades instaladas na nosa sociedade, a favor do emprego de calidade, e para dicirlle ao Goberno que saia das urnas que aborde con urxencia a axenda social.

28 de abril de 2019, Día Internacional da Seguridade e a Saúde no Traballo

TRABALLOS TÓXICOS. TOMA O CONTROL, EXIXE UN TRABALLO SEN RISCOS!

Tes bolsa ou tes traballo?

O Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia (CCOO) presentou en xaneiro de 2019 unha campaña para informar os bolseiros e bolseiras dos seus dereitos e frear situacións abusivas. «Tes bolsa ou tes traballo?» é o lema da iniciativa, dirixida aos preto de 34.000 mozos e mozas que actualmente fan algún tipo de prácticas na comunidade autónoma, con especial atención aos case 20.000 que realizan prácticas non laborais sen remuneración.

Hospital Cíes, centro de maiores para Vigo

CCOO pide que o antigo Hospital Xeral Cíes continúe a ser propiedade pública. O sindicato propón que sexa convertido en centro de atención especializada para persoas maiores en situación de dependencia

Denuncia a precariedade laboral (2016)

CCOO impulsa unha campaña para denunciar a precariedade laboral. Segundo os datos de que dispón o sindicato, o 31 % das persoas asalariadas cobra menos do salario mínimo, ao tempo que máis da metade das horas extra non se remuneran. A precariedade tamén está vinculada á sinistralidade: a porcentaxe de accidentes de traballo é case o dobre entre as persoas con contratos temporais.

• Lista de locais do SN de CCOO
  • Gabinete de Saúde Laboral (2019)
  • Gabinetes de saúde laboral
  • Fixemos, facemos, faremos historia