Afíliate a CCOO

Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres 2017

As Confederacións Sindicais da Unión Xeral de Traballadores e de Comisións Obreiras, con motivo da conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres, manifestamos a nosa máis rotunda condena e repulsa da violencia que se exerce sobre as mulleres en todos os ámbitos e niveis.

Conferencia Congresual de Organización

Durante os meses de xuño e xullo, as persoas que integramos a Comisión Executiva Nacional elixida no 11.º Congreso realizamos un proceso de asembleas xerais abertas. Nestes encontros cos nosos delegados e delegadas e o conxunto da afiliación, púxose de manifesto que no seo do sindicato hai unha clara demanda de cambio.

7 de outubro de 2017: Xornada Mundial polo Traballo Decente

7 de outubro - Xornada Mundial polo Traballo Decente Stop á precariedade laboral!

En marcha por #PensiónsDignas

Campaña de CCOO e UGT en defensa do sistema público de pensións.

Hospital Cíes, centro de maiores para Vigo

CCOO pide que o antigo Hospital Xeral Cíes continúe a ser propiedade pública. O sindicato propón que sexa convertido en centro de atención especializada para persoas maiores en situación de dependencia

Un sindicato renovado para un tempo novo. Asembleas xerais abertas

A nova Comisión Executiva Nacional de CCOO de Galicia presenta o seu plan de traballo e a proposta de unidade sindical. Farao en asembleas xerais abertas que terán lugar en nove localidades do país entre o 14 de xuño e o 6 de xullo.

Unidade Sindical en Galicia

BASES PARA UNHA RESPOSTA UNITARIA DA CLASE TRABALLADORA GALEGA DENDE CCOO, UGT e CIG

1.º de Maio do 2017

Cadro de mobilizacións e material para o 1.º de Maio do 2017.

23 de marzo: mellor emprego, salarios dignos e dereitos sociais

As mobilizacións, iniciadas en decembro e que proseguiron o 19 e 22 de febreiro, continúan o 23 de marzo cunha nova xornada de loita e reivindicación.

10 de Marzo - Día da Clase Obreira Galega do 2017

Emprego e salarios dignos para unha vida digna

Premios 10 de Marzo 2017

A entrega dos Premios 10 de Marzo de 2017 terá lugar o sábado, día 11, a partir das 12 h, no centro sociocultural de Santa Marta (r/ de Antonio Rama Seoane n.º 6, Santiago de Compostela).