Primeiro de Maio de 2019: Primeiro as persoas

Primeiro de Maio do 2019: Primeiro as persoas

Neste 1.º de Maio, Día Internacional do Traballo, CCOO e UGT chamamos á mobilización das traballadoras e os traballadores para enchermos as rúas e conseguir que esta sexa unha xornada de reivindicación social e defensa dos dereitos da clase traballadora, para loitar contra a precariedade e as desigualdades instaladas na nosa sociedade, a favor do emprego de calidade, e para dicirlle ao Goberno que saia das urnas que aborde con urxencia a axenda social.

28 de abril de 2019, Día Internacional da Seguridade e a Saúde no Traballo

TRABALLOS TÓXICOS. TOMA O CONTROL, EXIXE UN TRABALLO SEN RISCOS!

#17M: pensións dignas

Convocatoria en confluencias. Traballo digno, pensións digas. Non ao 0,25%

10 de Marzo, Día da Clase Obreira Galega do 2018

«Á ofensiva contra a precariedade»

Folga 8 de marzo: vivas, libres, unidas

8 DE MARZO 2018 - DÍA INTERNACIONAL DAS MULLERES #VivasLibresUnidas POLA IGUALDADE

Día Internacional das persoas con discapacidade

A Confederación Sindical de CCOO, con motivo da conmemoración o próximo 3 de decembro do Día Internacional das persoas con discapacidade, aboga pola reincorporación laboral das persoas con discapacidade sobrevida.

Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres 2017

As Confederacións Sindicais da Unión Xeral de Traballadores e de Comisións Obreiras, con motivo da conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres, manifestamos a nosa máis rotunda condena e repulsa da violencia que se exerce sobre as mulleres en todos os ámbitos e niveis.

Conferencia Congresual de Organización

Durante os meses de xuño e xullo, as persoas que integramos a Comisión Executiva Nacional elixida no 11.º Congreso realizamos un proceso de asembleas xerais abertas. Nestes encontros cos nosos delegados e delegadas e o conxunto da afiliación, púxose de manifesto que no seo do sindicato hai unha clara demanda de cambio.

7 de outubro de 2017: Xornada Mundial polo Traballo Decente

7 de outubro - Xornada Mundial polo Traballo Decente Stop á precariedade laboral!

En marcha por #PensiónsDignas

Campaña de CCOO e UGT en defensa do sistema público de pensións.

Hospital Cíes, centro de maiores para Vigo

CCOO pide que o antigo Hospital Xeral Cíes continúe a ser propiedade pública. O sindicato propón que sexa convertido en centro de atención especializada para persoas maiores en situación de dependencia

Un sindicato renovado para un tempo novo. Asembleas xerais abertas

A nova Comisión Executiva Nacional de CCOO de Galicia presenta o seu plan de traballo e a proposta de unidade sindical. Farao en asembleas xerais abertas que terán lugar en nove localidades do país entre o 14 de xuño e o 6 de xullo.