#QueNonChaXoguen co salario mínimo

#ÉOMomentoParticipa (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para activar a mocidade traballadora e implicala nas dinámicas sindicais.

#ÉoMomentoOrganízate (2019)

Campaña do Espazo Xuventude de CCOO para informar e concienciar a mocidade traballadora dos seus dereitos e dos aspectos máis relevantes do convenio de aplicación.

Primeiro de Maio do 2019: Primeiro as persoas

Neste 1.º de Maio, Día Internacional do Traballo, CCOO e UGT chamamos á mobilización das traballadoras e os traballadores para enchermos as rúas e conseguir que esta sexa unha xornada de reivindicación social e defensa dos dereitos da clase traballadora, para loitar contra a precariedade e as desigualdades instaladas na nosa sociedade, a favor do emprego de calidade, e para dicirlle ao Goberno que saia das urnas que aborde con urxencia a axenda social.

28 de abril de 2019, Día Internacional da Seguridade e a Saúde no Traballo

TRABALLOS TÓXICOS. TOMA O CONTROL, EXIXE UN TRABALLO SEN RISCOS!

Tes bolsa ou tes traballo?

O Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia (CCOO) presentou en xaneiro de 2019 unha campaña para informar os bolseiros e bolseiras dos seus dereitos e frear situacións abusivas. «Tes bolsa ou tes traballo?» é o lema da iniciativa, dirixida aos preto de 34.000 mozos e mozas que actualmente fan algún tipo de prácticas na comunidade autónoma, con especial atención aos case 20.000 que realizan prácticas non laborais sen remuneración.

Hospital Cíes, centro de maiores para Vigo

CCOO pide que o antigo Hospital Xeral Cíes continúe a ser propiedade pública. O sindicato propón que sexa convertido en centro de atención especializada para persoas maiores en situación de dependencia

Denuncia a precariedade laboral (2016)

CCOO impulsa unha campaña para denunciar a precariedade laboral. Segundo os datos de que dispón o sindicato, o 31 % das persoas asalariadas cobra menos do salario mínimo, ao tempo que máis da metade das horas extra non se remuneran. A precariedade tamén está vinculada á sinistralidade: a porcentaxe de accidentes de traballo é case o dobre entre as persoas con contratos temporais.