Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 20 Abril 2024.

CCOO Industria de Arousa consigue la victoria en Elecciones Sindicales de dos empresas del Sector de la Conserva.

• CCOO Industria de Arousa consigue que en Carnicas Lym, donde no se respetaban los derechos de los trabajadores, las vacaciones y festivos se respeten cómo indica el convenio.

CCOO INDUSTRIA DE AROUSA CONSIGUE EL COMITÉ DE MEAÑO MAR Y CONSIGUE ENTRAR EN CARNICAS LYM.

22/12/2022.

CCOO Industria de Arousa consigue votar abaixo os acordos que os sindicatos CIG e UGT tiñan pactados a espaldas dos traballadores coas empresas MEAÑOMAR e CÁRNICAS LYM, empresas pertenecentes a un Holding de dous irmáns.

CCOO entra nunha delas (Carnicas Lym) onde non se respetaban os dereitos dos traballadores. Unha vez que CCOO forma parte do comité, empezase a disfrutar das vacacións e dos días festivos tal como reflexa o convenio. Todo elo gracis o apoio dos traballadores que superon poñerse do noso lado. Gracias a este inmenso traballo na empresa Meañomar, as traballadoras póñense en contacto co Sindicalista de Referencia Miguel María Mochales para realizar asambleas coas traballadoras. O Sindicato Comarcal de Industria en Arousa consigue unha afiliación de 40 traballadoras. Unha vez conseguida esta afiliación tras unha das asambleas realizadas decídese rebocar o anterior Comité, liderado por UGT. Un Comité que as traballadoras non tiñan coñecemento del, ni tan siquera recordaban haber feito eleccións.

Unha vez realizado todos os trámites para a revocación do Comité, non sin antes poñendo moitas trabas dende o sindicato UGT ( faltas de respeto y ameazas) consíguese realizar as eleccións, incluso coa impugnación feita dende o anterior Comité. Estas eleccións realizanse o día 20/12/2022 na que participan un total de 59 traballadoras dando un resultado de 55 votos a favor de CCOO e 4 en blanco. Todo un logro despóis das trabas antes mencionadas. Temos que destacar que ni tan siquera as anteriores delegadas votaronse a sí mismas

Outro resultado positivo foi a consecución do único delegado da Empresa Mariscos Daporta onde UGT outra vez no atendió a las dudas y preguntas do seu delegado. Dende o Sindicato Comarcal de Industria de Arousa se realizaron varias asambleas atendendo a todas as consultas dos traballadores e axudadndo a RRHH e o delegado para sacar adiante a situación do ERTE.

UNHA VEZ MÁIS CCOO LOITANDO POLOS DEREITOS LABORAIS DOS TRABALLADORES E CONTRA OS ABUSOS EMPRESARIAIS!

SAQUÉMOSLE A CARETA OS SINDICATOS QUE ENTRAN NAS EMPRESAS CON COMITÉ PACTADOS CO EMPRESARIO!