Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 5 Maio 2024.

Xornada sindical da muller Vigo 2023

04-10-2023

Excelente acollida e moi boa valoración por parte das persoas asistentes ás Xornadas Sindicais da Muller, organizadas pola UC Vigo o pasado setembro de 2023.

Comezaron cun repaso á actualidade lexislativa en igualdade a cargo de Eva Antón Fernández doEquipo de la Secretaría Confederal de Mujeres, Igualdad y Condiciones de Trabajo de CCOO, acompañada pola Secretaria Xeral do SN de Galicia, Amelia Pérez.

A continuación Carmen Heredero, membro do Consello Escolar do Estado, en representación da Federación de Enseñanza de CCOO, analizou o currículo escolar con perspectiva de xénero, acompañada por Iria Antuña, responsable de Mujeres, Igualdad y Condiciones de Trabajo da Federación de Enseñanza de CCOO.

De seguido, Puri Bernárdez, Responsable de Muller e Igualdade da UC VIgo,fixo a sua ponencia denunciando o negacionismo dos atrancos machistas para evitar perpetuar roles sexistas, acompañada da Secretaria Xeral da UC Vigo Montserrat Carrera.

Finalizou a xornada coa proxección da película "La boda de Rosa" .

encontro muller vigo 2023