Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 26 Abril 2024.

O servizo de limpeza dos hospitais Provincial e Montecelo de Pontevedra mobilizanse

Denuncian o despedimento, en ACCIONA-SERVICE, dunha compañeira por «baixo rendemento» e reclaman a readmisión.

22/11/2022.
    Persoal de ACCIONA-SERVICE diante do Hospital Provincial Pontevedra

O persoal de Acciona Service, servizo de limpeza do Complexo Hospitalario Universitario de Pontevedra integrado polos hospitais de Montecelo e o Provincial. participou xunto a os sindicatos CCOO, UGT e CIG en dúas concentracións convocadas polo comité de empresa diante das portas dos hospitais

Non se pode consentir un despedimento por enfermar e coller unha baixa, que é o verdadeiro motivo de privar a unha traballadora do seu posto de traballo que ven desempeñando con total competencia e dedicación. Pero tampouco é razoable que un ente público como é o SERGAS, torele a unha empresa concesionaria este tipo de practicas e que pretenda aforrar o custe real da concesión redicindo a plantilla de persoal.

As mobilizacións continuaran o prosimo XOVES A MESMA HORA NAS PORTAS PRINCIPAIS DOS HOSPITAIS MONTECELO E PROVINCIAL.

Ligazóns relacionadas