Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 25 Abril 2024.

CCOO convoca unha concentración na Coruña para esixir unha suba salarial real no Banco Santander

CCOO, sindicato maioritario no Banco Santander e no sector financeiro, convoca unha concentración para mañá xoves, na Coruña, coa que esixe unha suba salarial real nesta entidade bancaria. Segundo o sindicato, a empresa pretende aplicar unha cláusula que lle permite facer as subas á custa dos complementos retributivos. A protesta terá lugar das 12 ás 13 horas fronte á oficina do Santander no Cantón Pequeno coruñés, á mesma hora en que se repetirán as protestas noutras cidades do Estado: Barcelona, Madrid, Sevilla e Bilbao.

11/01/2023.
    Concentración pola recuperación do poder adquisitivo no Banco Santander

CCOO lembra que no convenio da banca, asinado a comezos do 2021, pactáronse unhas subas anuais acordes coa situación do momento e «nada facía prever a crise de prezos que padecemos actualmente». De xeito excepcional, abriuse o observatorio sectorial do convenio, onde se constatou a desvalorización salarial e a perda de poder adquisitivo.

Froito destas conclusións, o 29 de novembro do 2022 reabriuse o convenio colectivo e acordouse modificar as táboas salariais do 2023, pasando dun incremento retributivo do 1,25 ao 4,5 %.

Desde ese momento, CCOO instou o Banco Santander e o resto de entidades a que ese incremento fose real para todo o persoal e non se aplicase a cláusula xeral de compensación e absorción, que faculta as empresas a absorberen estas actualizacións a aquelas persoas que teñen complementos voluntarios.

Entidades como o BBVA, o Sabadell ou Bankinter estableceron fórmulas para que o incremento fose real e para todo o seu persoal; non así o Santander, unha entidade que tivo un beneficio atribuído de 7316 millóns de euros nos primeiros nove meses do 2022, un 25 % máis ca no mesmo período do ano anterior.