Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Abril 2024.

Xornadas de sensibilización sobre os nesgos inconscientes de xénero

O Gabinete de Igualdade de CCOO organiza este mes varias xornadas de sensibilización sobre os nesgos inconscientes de xénero. Terán lugar nos locais de CCOO na Coruña, Lugo, Santiago de Compostela e Vigo.

05/03/2024.
    CCOO traballa acotío pola igualdade

Os obradoirso forman parte dunha campaña interna para visibilizar as dificultades que carrexan os nesgos inconscientes de xénero para alcanzar unha verdadeira igualdade entre mulleres e homes no mercado laboral galego e, por extensión, na sociedade. Preténdese unha maior concienciación das persoas que compoñen esta organización feminista.

Para iso, un dos obxectivos principais é describir o funcionamento dos nesgos culturais desiguais, que interveñen día a día no traballo e na vida e que, cando non se frean ou eliminan, contribúen irremediablemente a compoñer as fendas de xénero que afrontan as mulleres nas relacións persoais, sociais e laborais; esas fendas que este sindicato comprometeuse desde hai anos a erradicar.

O Gabinete de Igualdade expoñerá a posición do sindicato, achegando descricións de conceptos e explicacións sobre a estrutura social desigual en que asentan as fendas de xénero, así como mencionando as ferramentas para combatela.

Datas de realización

— A Coruña: 6 de marzo

— Lugo: 7 de marzo

— Santiago de Compostela: 14 de marzo

— Vigo: 15 de marzo

No documento anexo xúntase o programa/estrutura dos obradoiros, dirixidos tanto ao interno do sindicato como ás pesoas afiliadas e novas delegadas e delegados.