Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Abril 2024.

CCOO retoma as mobilizacións o 14 de xullo para esixir un acordo en materia salarial e de dereitos para as empregadas e empregados públicos

Pola defensa dos salarios e as condicións de traballo de tres millóns trescentas mil empregadas e empregados do sector público, o próximo 14 de xullo de 13 a 15 horas diante do Congreso dos Deputados, coincidindo co debate sobre o estado da nación.

11/07/2022.
    Roda de prensa convocando as mobilizacións

CCOO mobilízase ante a conxuntura económica preocupante pola imparable subida da inflación e ante a falta de diálogo coas Administracións para iniciar a negociación dun novo acordo salarial e de condicións de traballo e pola pasividade do Goberno para dar resposta ás xustas reivindicacións das persoas traballadoras ao servizo das Administracións públicas. Retoma o calendario de mobilizacións cunha concentración o xoves, 14 de xullo, fronte ao Congreso dos Deputados, coincidindo co debate sobre o estado da nación.

Humberto Muñoz, coordinador da Área Pública de CCOO, denunciou «a falta contumaz de diálogo co Goberno de España en materia de negociación colectiva nos sectores públicos». CCOO leva máis dun ano instando e demandando con forza e mobilizacións previas que o Goberno abra o foro de negociación colectiva específico das empregadas e os empregados públicos;  no mes de maio conseguiu o compromiso da secretaria de Estado de Función Pública de convocar a mesa xeral, unha situación que non se produciu aínda.

Neste sentido, Humberto Muñoz pediu un incremento salarial acorde co período de inflación á alza, que alcance tamén ao persoal público e ao sector público empresarial, que levan anos sufrindo unha perda de poder adquisitivo. Así mesmo, recalcou que as empregadas e os empregados públicos han cumprido co seu traballo, especialmente nos anos de pandemia, e participaron na vertebración deste país a través da prestación duns servizos públicos que esenciais e necesarios. O Goberno debe mostrar sensibilidade e cumprir co seu compromiso de convocar unha mesa xeral para atender as súas reivindicacións.

Unai Xordo, secretario xeral de CCOO, reivindicou «unha suba salarial e a modernización dos servizos públicos para poder ser útiles á sociedade» e denunciou que non se cumpriu o compromiso adquirido polo Goberno de convocar unha mesa xeral para negociar un novo acordo salarial e de condicións de traballo. Unai Xordo lembrou que os servizos públicos son claves para os dereitos da cidadanía porque «a deterioración do público acaba na privatización» e por iso advertiu ao Goberno que «é necesaria unha modernización loxística, mellorar as condicións salariais deste colectivo e poñer en marcha medidas que incidan na calidade dos servizos públicos».

CCOO esixe un pacto que garanta o poder adquisitivo, recupere dereitos recortados en anteriores crises e avance na mellora substancial da normativa e as condicións de traballo das empregadas e empregados públicos e, así mesmo, o inicio da negociación das materias comprometidas, entre as que destacan o desenvolvemento e actualización tanto do EBEP como do Estatuto Marco; a Lei de Función Pública da AGE; cambios normativos en materia de igualdade; e outros como a carreira, promoción e clasificación profesional, a xornada de 35 horas, o desbloqueo da taxa de reposición e o plan de emprego para o rexuvenecemento dos cadros de persol; xubilación anticipada e parcial; dixitalización e modernización das Administracións públicas; recoñecemento do sector público empresarial; derrogación dos decretos de recortes previos; asuntos e materias de saúde laboral; a conxelación salarial do Servizo Exterior, etc.

Ligazón: