Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 28 Marzo 2024.

CCOO contra o acoso sexual no traballo, no Día Internacional para a Eliminación da Violencia Contra as Mulleres

25/11/2021.

URL | Código para insertar

A secretaria xeral, Amelia Pérez, a secretaria da Muller, Igualdade e poliíticas LGTBI+, Mamen Sabio en compañía de Joaquín García, secretario xeral de CCOO Santiago-Barbanza, xunto a afiliados e afiliadas, xente de CCOO, participaron na concentración na sede de CCOO en Santiago.

O Sindicato Nacional de Comisións Obreiras (CCOO), con motivo do 25 de Novembro, Día Internacional para a Eliminación da Violencia Contra as Mulleres, manifesta o seu firme compromiso en seguir loitando contra todas as formas de violencias machistas e a discriminación cara ás mulleres que está na base das mesmas

✔️ Fronte a esta conduta laboral delictiva, as mulleres e homes de CCOO este 25 N, manifestaronse en cada un dos territorios e gritamos:

🟣 Non ao acoso sexual! 🟣 Non máis violencias machistas! 🟣 O acoso sexual tamén é violencia machista!

O Sindicato Nacional de CC.OO. de Galicia, sumase a os actos e manifestacións convocados polo Movemento Feminista.