Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 18 Abril 2024.

Folga no Servizo de correos os días 1, 2 e 3 de xuño

Esiximos ao goberno que expoña o futuro de Correos desde un modelo de servizo público moderno, competitivo e eficiente.

31/05/2022.

URL | Código para insertar

DeNde CCOO animamos a toda a afiliación de CCOO e ao resto de traballadores/as de Correos de GALICIA a subirnos no autobús para acudir á  gran manifestación do próximo día 1 en Madrid ante o Congreso dos Deputados e Diputadas en defensa do Correo Público, no marco da folga xeral dos días 1, 2 e 3 de xuño,

Temos que dicir ben alto e claro ao Goberno que ten que deixar de mirar para outro lado, e free a nefasta xestión que se está facendo na maior empresa pública do país.

Énecesario volver reformular o futuro de Correos desde un modelo de servizo público, moderno, competitivo, eficaz e eficiente, con financiamento suficiente e investimentos que garantan a súa viabilidade.Porque outro modelo é posible e necesario!

📰👉 ¿Queres saber por que convocado esta FOLGA?  AQUI

O 1 DE XUÑO TODOS/AS A MADRID Á GRAN MANIFESTACIÓN ANTE O ONGRESO e o 1 2 e 3 de xuño, TODOS Á FOLGA SALVEMOS O CORREO PÚBLICO