Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 24 Abril 2024.

É o momento de recuperar base industrial en Galicia, España e Europa

Milleiros de persoas percorren Madrid para esixir un pacto pola industria: «O país non pode esperar»

21/06/2022.

URL | Código para insertar

A lentitude á hora de avanzar nese pacto de Estado e na nova lei de industria, así como a falta de diálogo cos traballadores e traballadoras na toma de decisións que lles afectan, provocan a convocatoria de asembleas en todo o país e dunha gran mobilización este 21 de xuño.

A industria española mobilízase por un pacto pola industria, cun diálogo social real e unha repartición xusta da riqueza. Na manifestación, que comezou en Atocha-Madrid, o secretario xeral, Unai Xordo, destacou a necesidade de que se desenvolva un potente sector industrial porque «é fundamental para crear emprego de calidade e equilibrar a economía dun país». «Un país sen sector industrial é un país condenado a endebedarse exteriormente e a pasar por crises recorrentes».

CCOO esixe un gran pacto pola industria porque o país carece desde hai décadas dunha verdadeira política e planificación do seu sector industrial. Pedimos unha lei industrial e un gran pacto pola industria que debe contar cos axentes sociais e co conxunto das institucións. Esta non é unha medida temporal, para un ano ou dous; falamos dunha medida estratéxica de país e os sindicatos queremos desempeñar un papel determinante á hora de concertar esas políticas industriais.

Unai advertiu que «a participación dos sindicatos nos PERTE está a ser manifestamente mellorable. Pedímoslle ao Goberno mellorar as canles de participación no desenvolvemento dos PERTE e a configuración da política industrial, que debe afrontar os desafíos presentes e futuros coa mirada posta na redución definitiva da taxa de paro en España».

Garbiñe Espejo, secretaria xeral de Industria de CCOO, dirixiuse ás miles de persoas asistentes á manifestación para poñer en valor o traballo do sindicato e pedir participar no futuro industrial de España: «como fixemos coa reforma laboral, os sindicatos queremos ser parte de cada frase, de cada coma e de cada punto dunha nova lexislación industrial. Os traballadores e traballadoras queremos ser parte importante da construción do futuro para poñer a economía ao servizo da cidadanía».

A industria do futuro debe asegurarse, pero non de calquera forma; debe ser unha industria con dereitos, con participación sindical, que prevexa o mapa de riscos que teremos, froito da transición enerxética e ecolóxica e dos PERTE.

Hoxe CCOO deu os primeiros pasos para que este país teña as súas propias ferramentas e non dependa de terceiros países. Coa pandemia da covid-19 viuse que os países con industrias fortes e sólidas saíron antes da crise.