Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 28 Marzo 2024.

CCOO emprenderá accións legais contra o Concello de Lugo, se non soluciona o problema de calor da Gregorio Sanz.

"Esiximos que dunha vez por todas preocúpense realmente polo benestar da cidadanía e non só dedíquense a predicaro de palabra", precisa Manuel Quiñoá, secretario xeral de CCOO en Lugo.

04/08/2022.

URL | Código para insertar

CCOO emprenderá accións legais contra o Concello de Lugo se non soluciona o problema de calor da Gregorio Sanz.

CCOO pide explicacións á concellería de educación sobre as obras que ten previsto realizar durante o mes de agosto na escola infantil Gregorio Sanz para corrixir os problemas de altas temperaturas que ten este centro, como se puxo de manifesto durante a onda de calor de xullo, e advirte que emprenderá accións legais se non o soluciona. "Esperamos que ditas obras non sexa só unha escusa para pechar a escolares, privando aos lucenses da conciliación familiar e laboral nos meses de verán", afirma Manuel Quiñoá.

Este sindicalista explica que, segundo establece a normativa vixente, "ou peche só pódese realizar para acometer obras de calado e que por seguridade non interfiran non benestar dous menos e meniñas". Manuel Quiñoá di que o problema das altas temperaturas no Gregorio Sanz "non é algo novo" porque en 2016, tras unha denuncia de CC OO, segundo lembra, o Concello enviou aos bombeiros para refrescar as instalacións botando auga.

Ao ano seguinte foron os pais os que denunciaron a situación ante a Xunta e a administración autonómica requiriu ao Concello para que instalase un sistema adecuado para a climatización da escola infantil, pero, segundo cuestiona Quiñoá, "a día de hoxe non se realizou".

"Esiximos que dunha vez por todas preocúpense realmente polo benestar dá cidadanía e non só dedíquense a predicado de palabra", precisa o secretario xeral de CCOO en Lugo.

María José Gómez substitúe a Gueimunde como xefa territorial de Educación en Lugo

O pasado 01 de agosto, María José Gómez tomou posesión como nova xefa territorial de Cultura, viña desenvolvendo funcións na administración autonómica ao ser xefa do servizo de Coordinación Cultural e Patrimonio Cultural da Xunta de Galicia en Lugo, cargo que compaxina co de alcaldesa do Concello de Guntín, polo tanto cesa do cargo a anterior Xefa, Mariña Gueimunde.

➕ Ligazón: CCOO denuncia as altas temperaturas na Escola Infantil Municipal Gregorio Sanz, en Lugo