Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Xullo 2024.

Taquillas de Renfe

O Comité de Empresa de Renfe na Coruña, convocou folga de 4 horas o venres 19 de xullo de 12.00 a 16.00 hs. Afectará ás taquillas de Santiago de Compostela, Ferrol e A Coruña, motivada polos intolerables erros no sistema informático de venda.

O persoal da Axencia Tributaria reclama melloras laborais

Houbo concentracións en todas as delegacións especiais da AEAT no Estado. Por este motivo, o persoal de Galicia protestou na Coruña.

Concentración do persoal de Universal Support (Grupo Konecta) diante do Banco Santander, na Coruña

O comité de empresa de Universal Support convocou este mércores mobilizacións na Coruña para denunciar as condicións laborais do centro de traballo de Bergondo.

O persoal de DXC Technology concentrouse diante de dúas oficinas de Abanca e Bankinter na Coruña

Houbo unha concentración na Coruña este luns diante das oficinas de Abanca e Bankinter da rúa Nova.

CCOO consegue asinar o incremento do 9,8% no convenio da limpeza

Comisións congratúlase polo cambio de postura de CIG e UGT, que estaban dispostos a ratear o incremento en varias anualidades malia non ser legalmente necesario.

Concentración na Coruña para esixir melloras na Axencia Tributaria (22/5/2024)

O sindicato denuncia a deterioración das condicións laborais ata o punto de prexudicar a prestación dun servizo público fundamental.

A secretaria xeral de CCOO e o secretario xeral de UGT participaron na manifestación da Coruña.

Folga e mobilización do persoal de Teleperformance na Coruña (29/4/2024)

Este luns, 29 de abril, tivo lugar na Coruña unha xornada de folga e mobilización nas empresas DXC Technology e Teleperformance.

Primeiro de Maio: polo pleno emprego, menos xornada, mellores salarios

1.º DE MAIO

As organizacións sindicais maioritarias no noso país, as Comisións Obreiras e a Unión Xeral de Traballadoras e Traballadores, ante este 1.º de Maio de 2024, situados nun ciclo e momento de recuperación e de conquista de dereitos, dos cales somos parte inherente, convocamos a cidadanía a participar en todos os actos e manifestacións do 1.º de Maio para defender o gañado ata agora e continuar avanzando en novos retos laborais e sociais.

Mobilización diante da oficina de Abanca na rúa Nova da Coruña

Esixen melloras para o persoal en materia de horarios, salario, condicións de traballo e clima laboral.

Presentación da campaña «Que ninguén limpe o teu salario»

O sindicato denunciará na Inspección de Traballo as empresas que non cumpran co acordo salarial pactado na provincia da Coruña e esixe subas salariais en toda Galicia.

Concentración do persoal de Abanca na Coruña

Este venres houbo concentracións na Coruña e Madrid.

Manifestación do persoal de DXC Technology na Coruña (22/3/2024)

En Galicia, a mobilización foi este venres na Coruña, onde houbo unha manifestación desde o Obelisco.