Sindicato Nacional de Comisións Obreiras de Galicia | 27 Xullo 2024.

CCOO denuncia falta de persoal no servizo

O sindicato esixe aumentar o cadro de persoal do servizo, o respecto ás condicións de traballo e a non discriminación en relación con outros traballadores municipais.

De esq. a der., Manuel Quiñoá, Lucía Trenor e Juan Zas

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia solicitou a actuación do Consello Galego de Relacións Laborais

Reforzar a posición de CCOO nas eleccións sindicais é o máis axeitado para conseguir melloras laborais

Desde Comisións salientan que unha forte representación deste sindicato é a «mellor garantía» para a defensa dos dereitos das traballadoras e traballadores.

Hospital Ribera Polusa, en Lugo

Nun momento de gran facturación das empresas, CCOO rexeita unha proposta que consolida a perda de poder adquisitivo.

A secretaria xeral de CCOO e o secretario xeral de UGT participaron na manifestación da Coruña.

Primeiro de Maio: polo pleno emprego, menos xornada, mellores salarios

1.º DE MAIO

As organizacións sindicais maioritarias no noso país, as Comisións Obreiras e a Unión Xeral de Traballadoras e Traballadores, ante este 1.º de Maio de 2024, situados nun ciclo e momento de recuperación e de conquista de dereitos, dos cales somos parte inherente, convocamos a cidadanía a participar en todos os actos e manifestacións do 1.º de Maio para defender o gañado ata agora e continuar avanzando en novos retos laborais e sociais.

CCOO acorda importantes subas salariais para o persoal do sector

CCOO acaba de asinar coa patronal do sector as novas táboas salariais do convenio provincial de hostalaría de Lugo.

Presentación da campaña «Que ninguén limpe o teu salario»

O sindicato denunciará na Inspección de Traballo as empresas que non cumpran co acordo salarial pactado na provincia da Coruña e esixe subas salariais en toda Galicia.

Reunión do Comité de Dirección Nacional de CCOO

O Comité de Dirección de CCOO, reunido o 11 de abril, manifesta a súa «preocupación» pola xestión e transparencia do proxecto industrial de Greenfiber (Altri) en Palas de Rei.

A formación e información evitaría denuncias sen fundamento, nin probas.

CCOO Hábitat solicita que, así como emitiu un comunicado para desmentir que a investigada fose a traballadora social do Concello, emita un novo comunicado no que anuncie a retirada da denuncia e a falsidade dos feitos imputados á auxiliar de axuda o fogar.

Autobús urbano de Lugo | Foto: monbus.es

CCOO traballa acotío pola igualdade

Terán lugar nos locais de CCOO na Coruña, Lugo, Santiago de Compostela e Vigo.

Votar CCOO é unha garantía para as persoas traballadoras

A candidatura do sindicato conseguiu a totalidade dos cinco membros do comité de empresa.